miercuri, 12 aprilie 2017

--- SA REVEDEM ACEST ARTICOL SI COMENTARIILE ! ---




---

Gabriela Maxim
Gabriela Maxim Eu locuiesc in Italia
Îmi place · Răspunde · 8 ore
Alina Badic Anton
Alina Badic Anton Pai si intre ce intervale?a trecut pericolul?
Îmi place · Răspunde · 8 ore
Irina Elena Taga
Irina Elena Taga Mereu anuntati risc crescut si nu se intampla nimic.nu mai alertati lumea degeaba.cand o fi o fi.ce putem face?
Îmi place · Răspunde · 7 ore
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur 20:00 - 04:30
Îmi place · Răspunde · 1 · 1 oră
Alina Badic Anton
Alina Badic Anton Adica nu dormim intre 20.si 5 dimineata ....pai e sigur sau macar un procentaj ceva...
Îmi place · Răspunde · 1 · 1 oră
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur
15 ore
Astazi Romania este marcata in primul interval in care loveste "valul" seismic cu magnitudini marite. Sa speram sa cedeze Italia sau Grecia si sa ne ocoleasca pe noi. Doamne ajuta !
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu