duminică, 2 aprilie 2017

-- BUNA ZIUA ,O NOUA PRELUARE DE PE FB SI DE PE CENTRUL SEISMIC ! ---




----
--- BUNA ZIUA ! ULTIMILE CUTREMURE DIN ROMANIA ! ---
- Seismicitate recenta
Pagina dedicata
M≤2.5 | M≤3.5 | M≤4.5 | M>4.5
Data/Ora Mag Regiune h(km)
1/4/2017
18:01:16 3.2 judetul Vrancea 148.1km
31/3/2017
21:33:20 2.6 judetul Prahova 15.9km
06:08:22 3.1 judetul Buzau 117km
Îmi place
Comentează




---

Aceasta este ultima predictie pe care o dam nu mai avem oameni calificati pentru analiza datelor si nici fonduri. Magnitudine moment 5 grade 4.3 grade minim epicentru Vrancea datele de mai sus sunt in format interval ore 16H data 02.04 ora inceput interval 12.00 - data si ora interval final. Bineinteles cu o marja de eroare (nu 13 sau 24 ore cum fac altii). Cu stima echipa Seismic Center.
EDITARE: Nu ne intereseaza daca se confirma sau nu pentru ca nu mai dam predictii publice si incheiem un contract substantial sapatamana viitoare ! Asa ca radem de ei la ora asta in stil mare ! Succes statului extraterestru cu ambasada !
Îmi place
Comentează
Comentarii
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur Pentru predictii cereti statului roman si infp, noi ne-am oprit aici si continuam doar cu postari ce nu au legatura cu predictii. Probabil o sa semnam si noi ca si Fotonsas un contract cu Americanii sau Rusia chiar Japonia sau China. Daca statul nu ne vrea plecam.
Dan Dobre Nu cred ca aceasta este solutia. Daca statul nu va vrea, noi avem nevoie de dumneavoastra. Exista solutia ONG-ului, cu putin efort se poate realiza. Iar apoi, cu o sustinere in spate, veti putea face mult mai multe. Nu este drept sa ne lasati de izbeliste. Asa cum nu este drept sa faceti totul prin efort propriu. Dar haideti sa facem pasii necesari...
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur Este Infp isu etc.. Habar nu aveti ce flux de date trebuie analizat la 30 minute alaska australia rusia toate frecventele si ecourile plus astrofizica undele gravitationale la o ora plus tectonica locala la o ora plus alti 10-15 factori cand sa mai dor...Vezi mai mult
INTERNATIONAL CENTER OF GEOPHYSICAL FORECAST
FORECAST-CENTER.COM
Luiza Ludinas v-ati gandit bine....
George Pan Conran observ ca nu stiati cui apartine tara asta.../ proprietarii au pus ciobani cu cainii lor sa conduca turma spre abator si va mirati ca nu doresc "predictie si alerta"..?!../ ideea este fix opusul > linistea oilor..si a mieilor
Dan Dobre Un sfat de la un manager... Ca sa obtineti un pret bun, este nevoie sa maturizati afacerea... Nu va contest rezultatele, am văzut ce puteri, dar mai asteptati putin... Nu stiu cati va simpatizează sau va injura, dar eu va sunt prieten!
Îmi placeRăspunde123 ore
Luci Lazar După ce o sa fie un cutremur de 7 grade și se dărâmă jumate din România poate va ajuta statul . O tara de doi lei
Îmi placeRăspunde122 ore
Iulian Popa Chiar așteptam să plecați. Sunteți un mare 0
Îmi placeRăspunde122 ore
Gabriela Teodorescu Stiti vorba aceea: "cum recunosti un om inteligent? Toti nebunii se aliaza impotriva lui". Eu cred ca sunteti si suntem mai importanti decat 2-3 neputinciosi vocali. Daca mai aveti inca acel sentiment de empatie profunda care v-a condus la inceputul ac...Vezi mai mult
Îmi placeRăspunde121 ore
Dan Dobre Iulian Popa... Zero nu e mare sau mic! E zero si atat! Nimeni nu obliga pe nimeni sa acceseze o pagina sau alta... A jigni gratuit persoane care vor sa facă un lucru bun este un act cel putin nepoliticos...
Îmi placeRăspunde318 ore
Truica Corina Vrem predictie si alerta....dar bazate pe stiinta!!!!
Îmi placeRăspunde116 ore
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur Pai si pe credeti voi ca dam predictiile?
Lungu Carmen Renuntati si la predictii si la alerta prin sms? Ar fi bine daca ati merge inainte pt oamenii de bine, pt cei care va apreciaza. Ar fi frumos din partea acelora care nu sunt multumiti de aceasta pagina sa se retraga in liniste, sa nu mai intre aici si sa-si orienteze injuraturile in alta parte.
Îmi placeRăspunde37 ore
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur Multumesc mult lasati un mesaj privat cu zona de unde sunteti sa vedem daca putem sa va introducem in serviciul de testare sms sa vedem in cat timp primiti un mesaj de test. Testele incep saptamana care vine.
Îmi placeRăspunde17 ore

--
Hindu Kush 5.0 nimic deosebit...INFP va va zice de acum daca urmeaza ceva ,poate guvernul sau Arafat...oricum urmeaza un cutremur de peste 6 grade luna asta dar nu mai dam detalii.
Îmi place
Comentează
Comentarii
George Pan Conran o sa ne dea detaliile..tehnico-statistice../ DUPA


---
Cum oare au altii bunul simt sa puna predictii dupa ce evenimentele au avut loc si sa dea vina pe fusul orar earthquakepredict.com ora 04:05 AM 2 Aprilie si ei inca au predictia de pe 1 Aprilie.. Si mai pun si marja de eroare 24 ore ! Il respect pe Domnul Profesor Universitar Victor Bokov dar care nici el nu are pe intervalul nostru nimic. Poate gresim noi si nu este nimic oricum este ultima predictie. Factorii stintifici vorbesc nu noi altfel nu mai instintam lumea aiurea. Dar factorii se schimba din ora in ora.
Îmi place
Comentează
Comentarii
Condurat Popa Irina V-am descoperit intamplator.Multumim pentru ceea ce faceti
Îmi placeRăspunde26 ore
Îmi placeRăspunde16 ore


---
Urmatorul cutremur puternic din Romania ar putea sterge un sfert din orasul Bucuresti de pe harta la fel si Ploiesti si mai multe orase din Giurgiu. Scapa orasul Iasi in schimb unde vor fi pagube minime. Axa cutremurelor din ultima vreme se indreapta spre Buzau - Prahova - Bulgaria.
Îmi place
Comentează
Comentarii
Dan Dobre Aveti o estimare asupra datei de producere?

-
Îmi place
Comentează

-
Maine o cometa cu dimensiunea de peste un kilometru se apropie destul de mult de Pamant si se va indeparta abia pe 17.
Îmi place
Comentează
Comentarii
Gabriela Teodorescu Cu ce impact asupra vietii noastre? Seara buna!

Un comentariu:

  1. Am discutat cu Dl. Victor Bokov si a actualizat pagina incluzand si Romania: http://forecast-center.com

    RăspundețiȘtergere