vineri, 17 martie 2017

--- MARE ATENTIE ! --- NOI MESAJE IMPORTANTE ZIC EU AM PRIMIT IN ACESTA SEARA ! ---





=======   17 MARTIE 2017  =======
---------------------------------------------------

= BUNA SEARA ! ATENTIE MAXIMA !!!!!=

- NOI MESAJE AM PRIMIT IN ACESTA SEARA SI IN CEA MAI MARE VITEZA LE POSTEZ ,ASA A SPUS DL ISTRATE SA VI LE OFER ,IAR EU EXECUT IN TOCMAI CELE SPUSE ...

-1- 16.03.17: ....apar ciferele ....6;7,8,9,:10,11,12 : in legatura cu unele situatii ...ajutor ptr colegii ..!? 

-2- 16.03.17: eu vin de pe un drum , trec pe langa o casa , locuinta ? de unde aud ovoce care ma atentioneaza : SA NU FITI BUCUROS DE ZIUA D. VOASTRA! Eu trec mai departe intru intr o sala plina cu mese pe care se afla ceva .Dar sala e goala , eu ma duc la o masuta pe care se afla ceva  ....!? 

- Mesaje primite la ora - 20:14.-

=================================

-3- 16.03.17: ... ma vad in Mexic , intr un port ce se afla la gura unui rau ce curge in ocean ,portul Csieto ,trec pe langa o ghereta unde un cetatean ma intreaba cum va numiti ? ca sa ma caute in registru daca sunt trecut .Plec din Csieto la alt port tot la gura unui rau care se varsa in ocean ...!? 

- Mesaj primit la ora - 20:24.-

================================

-4- 16.03.17: merg prin noroi la un pat inclinat puternic sa iau doua tf mobil , dar nu gasesc nici un tf desi le am vazut de la distanta ...!? 

-Mesaj primit la ora - 20:30.-

===========================

- DECI ACESTEA SUNT MESAJELE SERII ,PRIMITE MAI DEVREME ....MARE ATENTIE !!!-

- CU RESPECT DL ION CRISTIAN -LA DATORIE FATA DE DVS ...RESPECT ! -

- MESAJE POSTATE LA - 30 MIN DE LA PRIMIRE DECI EXPRESS RAPID NE MAI INTALNIT PANA ACUM ! -

- ORA - 21.00-

========================

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu