marți, 14 martie 2017

--- MARE ATENTIE !!!---





----
---- 14 MART 2017 ----
- BUNA SEARA ! ATENTIE ! CRED CA MERITA VAZUT ,CITIT ,PRELUARE DE PE ....-

Seismic Center - Predictie si alerta cutremur
Ieri la 02:10 ·
Este posibil ca Vineri 17 Sambata 18 si Duminica 19 sa avem un cutremur mediu in Romania. Datele se pot schimba pana atunci in special daca avem seisme mici si repetate. Vom studia si activitatea din zona si vom reveni cu detalii.
Redă
-0:03
Setări vizuale suplimentareAccesează „Vezi şi defilează”Vezi pe tot ecranul Activează sunetul
191 de vizualizări
Îmi place
Îmi place
Ador
Haha
Uau!
Tristeţe
Furie
ComenteazăDistribuie
Ordine cronologică
13 Mihaela Pompiliu şi alţi 12
3 distribuiri
Comentarii
George Pan Conran
George Pan Conran Președintele Republicii Moldova, Igor Dodon, va efectua în zilele de 17 și 18 martie a doua sa vizită la Moscova, la două luni după prima, în contextul unor dispute dintre autoritățile de la Chișinău și cele ruse, a transmis Radio Chișinău.
Îmi place · Răspunde · Ieri la 10:46
Dan Dobre
Dan Dobre ...ce inseamna mediu? Care ar fi maximul acestui mediu? Puteti sa-mi oferiti estimarea dumneavoastra? Multumesc...
Îmi place · Răspunde · Ieri la 20:13
Ion Cristian
Scrie un comentariu...
-
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur
Ieri la 04:41 ·
Bosnia 4.3 M Georgia 4.3 M, urmeaza Romania?
http://i.giphy.com/l3q2VDyLt5anTyp0s.gif
Îmi place
Îmi place
Ador
Haha
Uau!
Tristeţe
Furie
ComenteazăDistribuie
Ordine cronologică
7 7
1 distribuire
Comentarii
George Pan Conran
George Pan Conran Magnitude ML 2.7
Region ROMANIA
Date time 2017-03-13 06:50:09.2 UTC...Vezi mai mult
Vezi traducerea
Îmi place · Răspunde · Ieri la 10:23
-
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur
15 ore ·
Cutremur magnitudinea 4.0 in regiunea Anatoliana la 45 km adancime ora 05.03 AM semn ca placa arabica impinge spre nord si spre est asteptam raspunsuri in continuare din zona estului Turciei ,Tajikistan , Turkmenistan ,Kazakhstan ,nordul Iranului, Grecia , Georgia chiar si Bulgaria.
Pauză
-0:28
Setări vizuale suplimentareAccesează „Vezi şi defilează”Vezi pe tot ecranul Activează sunetul
153 de vizualizări
Îmi place
Îmi place
Ador
Haha
Uau!
Tristeţe
Furie
ComenteazăDistribuie
Ordine cronologică
7 7
1 distribuire
Comentarii
Vezi toate cele 2 comentarii
- DECI SA FIIM ATENTI ! EU IMI FAC DATORIA SA VA INFORMEZ ,DACA NU STIITI ?...-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu