miercuri, 29 martie 2017

--- CONTINUARE ! ---




---
Instintare va rog cititi tot textul, in curand ne limitam doar la cei 600 de membrii care ii avem. Pagina o sa fie blocata pentru alti utilizatori si alte interactiuni. Nu putem angaja persoane care sa analizeze factorii deoarece nu avem fonduri. Daca aveti idei cum sa facem rost de fonduri vom primi si multi alti utilizatori si sa angajam un avocat ca sa lansam serviciul de alerta pe SMS. In 4 voluntari acuma este greu foarte greu, 2 la analiza si predictie si doi pe teren. Daca o companie doreste sa colaboram vom putea fi si mai eficienti. Cu stima.
Îmi place
Comentează
Comentarii
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur Avem nevoie si de cineva care se pricepe la constructii multi ne cer intrebari despre incadrarea seismica a blocurilor sau rezistenta caselor
Dan Dobre Primul pas, daca încă nu este facut, este constituirea unui ONG. Acolo v-ar putea fi virate sume de bani cu diverse titluri, inclusiv acei 2% din impozitul pe venit. Acolo vor putea fi făcute donatii, sponsorizări, etc. In lipsa acestui cadru nu există...Vezi mai mult
Îmi placeRăspunde22 ore
Dan Dobre Scuze, nu organizator ci organizatie de interes public.
Îmi placeRăspunde11 oră
Natalia Conran sau Asociatie?



--------------------------------------------------------------------

-
Be alerted when an earthquake strikes ! - Customizable - Sound alert - "Shake my browser!" alert
ADDONS.MOZILLA.ORG
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează
Comentarii
Carmen Dinu Ce culoare are semaforul seismic?
Îmi placeRăspunde16 ore
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur Pentru urmatoarele 3 - 4 ore verde
Îmi placeRăspunde
Avem o posibila alerta de cutremur de 3.5+ poate chiar 4+ pentru joi 30 Martie pana Vineri dimineata. Aici vom adauga editari cu noutati despre evolutia predictiei si intervale mai acurate, pana atunci 30.03.2017 4 M Vrancea 130km depth. Multumim domnului profesor Victor Bokov pentru ajutor si International Center of Geophysical Forecasts.
Daca acest cutremur nu are loc nu este bine de loc si nu dorim sa aducem din nou o alerta de 6+.
Îmi place
Comentează
Comentarii
Dan Dobre Multumesc. Mult de tot.
Ramona Morisca Mulțumesc mult!




------------------------------------------------------------------------------

-
Sunt miscari la cateva secunde / minute in subsolul Vrancei nu e buna treaba...
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează
Comentarii
Alina Badic Anton Si ar putea fi un cutremur mai maricel???
Îmi placeRăspunde17 ore
Seismic Center - Predictie si alerta cutremur Da gata toata lumea la somn 
Îmi placeRăspunde27 ore



-----------------------------------------------------------------------

-
Dupa cum am zis a fost unul dar mai mic de abia a atins 2 grade...probabil la adancime mare nu stau sa il localizez manual. Romania 02.03 AM
Îmi place
Comentează
Comentarii
Natalia Conran e de bine sau de rau?



---------------------------------------------------------------------------

--
Editat 2:45 AM : Nu se confirma factorii si-au schimbat directia spre Sud iar altii se deplaseaza spre Japonia China si Indonezia si Nordul insulelor Australiei.------
Intr-o ora incepe Italia sa se miste si "valul" contiuna spre est... A produs deja unul in Spania si unul in Portugalia.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează



-------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu