miercuri, 24 august 2016

--- EXCLUSIVITATEEEE!!!!--- ATENTIE !---





24 Aug 2016
Bună ziua ! Mare atenție ! În această dimineață a avut loc după cum poate stiiti un mare cutremur de 6,2 grade richter în Italia la oră 3.46,4.36 oră României .Informatii detailate nu stiu doar ce am văzut la Tv Acum sunt pe drum și am câte ceva de rezolvat dar după amiază am să scriu un articol despre acest cutremur care a făcut victime si pierderi de vieți omenești la numai 6,2 grade .Va închipuiți la noi la cel Mare la care se estimează că va avea în jur de 7,...
Vezi mai mult
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează
Comentarii
Cristian Shengen Ion
Scrie un comentariu...
---





-----

Bună ziua ! În exclusivitate va prezint din nou poze de excepție cu cele două cărți ale Dl Ing Ioan Istrate pe care le puteți cumpăra direct de la domnia sa sunând la tel 0722672941 și aceste imagini cu pozele va prezinta informatii despre marele cutremur care va lovii România intr o zi ca astăzi in in Italia dar din pacate la o scara mai mare si in imagini veți găsi și lista cu străzile cartierele cele mai afectate .Deci atentie maximă căci nu aveti de unde sa le vedeți in alta parte daca nu aveti cărțile ...Mare atentie !!!!
Respect !...Ion Cristian von Schengen ! Ora 15.57.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează
Comentarii
Cristian Shengen Ion
Scrie un comentariu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu