sâmbătă, 13 august 2016

--- 13 AUGUST 2016 --- NOI MESAJE PRIMITE ASTAZI VOR FI POSTATE ACUM PE BLOG SI ......---








=================================
    ============================
       =========================

 -----===== 13 AUGUST 2016 ====---- 
-------------------------------------------------------

- BUNA SEARA ! -
====================
- NOILE MESAJE PRIMITE ASTAZI ,LE VOI POSTA ACUM PE BLOG ...DECI MARE ATENTIE !!!-

-1- 10.08.16: ... cozile de topor in actiune ...

-2- 10.08.16: ... zgomot foarte puternic ... apare ora ...?

-3- 11.08.16: .... Coreea de Nord ....probleme ...[ eu am lucrat la Ciungin cunosc ...] 

-4- 11.08.16: ...Germania ...noi probleme  

-5- 11.08.16: ... o femeie sta de vorba cu o femeie ,aud ce discutau : de ce noi am fost alesi ca model de corectitudine ? E.Altceva ?.

- Mesaje primite la ora- 15:08.-

==============================

-6- 12.08.16:... un oras arata altfel de cum era altadata , dupa un eveniment ...

-7- 12.08.16: ... medicamente schimbate de trei ori in timpul  tratamentului ..studiu ? ..

-8- 12.08.16: .Cu ocazia unei festivitati apare un Mare Amfiteatru colorat in diverse culori frumoase ...

- Mesaje primite la - 15:17.-
=================================

-9- 13.08.16: Un cetatean cunoscut intreaba despre o problema incurabila despre o insula , problema de zeci de ani ? Insula Problema ? ( romaneasca ? ... straina ? 

- Mesaj primit la ora - 15:22.-

==============================

-10- 13.08.16: V.B ... spune : e ceva mai important ; eu - ce ? El arata un comprimat alb.Eu - cat costa ?El ~ 70 lei ,eu ma gandesc la trei feluri de medicamente cu acelasi efect gri albe etc.

- Mesaj primit la ora- 15:39.-

===========================

- ACESTEA AU FOST DECI MESAJELE DE ASTAZI ! 
-CU DEOSEBIT RESPECT DL ION CRISTIAN von Schengen ! -

- ora - 19:35.-

====================

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu