sâmbătă, 5 martie 2016

--- O PRIMA PRELUIARE DE PE FB --- MATERIALE PROMISE ---ATENTIE MAXIMA ! ---





---

4 Martie 2016
...............................
- Bună seara dragi romani ! -
- O zi care ne amintește de cea ce să întâmplat acum.39 de ani ,în ziua de 4 mart1977 când a avut loc tragicul eveniment foarte distructiv acel cutremur care a secerat multe vieți omenești și prin care am trecut și eu și familia mea Dar din care am scapat cu bine .În această seara așa cum v am promis astăzi dimineață căci Dl Schengen este un om de mare cuvânt chiar dacă nu este înțeles de toți oamenii și este ignorat răstălmăcit și neapreciat la adevărară valoare ,iar acele persoane devenind niște zerouri pt mine datorită comportamentului lor a greșelilor făcute pe care eu nu le iert ,va prezint așa cum am promis imagini unice în exclusivitate fără nici o concurență eu omul nr 1 al Dl Ing Ioan Istrate cu cele 2 volume ale cărții Dl Istrate România și lumea în timp ..și apoi pagini cu lucruri scrise în carte cât și despre marele cutremur care va venii în România într o zi ..Deci mare atenție căci cine înțelege mesajul.meu are numai de câștigat ...restul ...Respect !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu