--- 22 MARTIE 2016 ---
===========================
- BUNA ZIUA ! -
- STIMATI SI DISTINSI PRIETENI DE PE ACEST CONT DE FB IN NUMAR DE PESTE 1200 ,TOTI ACCEPTATI DE MINE , DIN TARA CAT SI DE PESTE HOTARE ,Si PESTE 5000 DE PE CONTURILE DE FB PERSONALE IN NUMAR DE 7 ,CA TOT AM FOST ACUZAT SA MI FAC CONT SI CE CAUT AICI ,MA VAD NEVOIT SA VAD NEVOIT SA VA OFER NISTE INFORMATII DEOSEBIT DE IMPORTANTE SI ARTICOLUL SCRIS DE MINE ASEARA PE CONTUL MEU PERSONAL ,DESPRE CEA CE SA INTAMPLAT ASEARA ,ADICA LA CEREREA DOAMNEI GEORGETA FLOREA PRESUPUN CINEVA DIN ANTURAJUL DOMNIEI SALE ,CARE PANA ACUM NU EXISTA PARCA NIMENI CARE SA SE OCUPE DE IMAGINEA DOAMNEI PE NET FB SI BLOG ,A LUAT HOTARAREA DE A SCHIMBA PAROLELE LA CONTUL DE FB SI LA BLOGUL CREAT DE MINE PENTRU DOAMNA FLOREA ! ACEST LUCRU ESTE INADMISIBIL DEORECE ACEST CONT SI BLOG SUNT PERSONALE ALE MELE ,CREATE DE MINE PENTRU DOAMNA FLOREA ,ESTE ADEVARAT DAR NIMENI NU ARE DREPTUL SA FACA SCHIMBARI LA CONTUL DE FB SAU BLOG FARA ACORDUL MEU ,ADICA SA SCHIMBE PAROLA ,EU DECLAR SI SUSTIN CA NU MI AM DAT ACORDUL ,NU AM SPUS CA MA RETRAG DIN ACTIVITATE SI SUSTINERE A DOAMNEI FLOREA ,DECI NU SE POT LUA ASEMENERA MASURI ! IN CONCLUZIE ROG SI SOLICIT EXPRESS CA IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL SA MI SE TRANSMITA NOILE PAROLE ALE CONTULUI DE FB EXISTENT AL MEU ADICA ACESTA SI PAROLA PENTRU BLOGUL CREAT LA FEL ,IN CAZ CONTRAR VA ROG SA LE INCHIDETI SI CONTUL DE FB CAT SI BLOGUL .AICI SI ACOLO SUNT MUNCA MEA SI NIMENI NU ARE DREPTUL SA MI O IA .EU NU MI AM DAT ACORDUL .DACA DORESTE SA FACA ALT CONT SI BLOG PERSONAL SI ACOLO SA ACCEPTE PRIETENI SI SA POSTEZE ,LA FEL SI PE BLOG !
- MARE ATENTIE NU ACCEPT CA CINEVA SA IA HOTARARII IN ASA FEL FARA A MA CONSULTA ,DECI ASTEPT RECONSIDERARERA HOTARARII DE IERI SI CONTINUAREA ACTIVITATII MELE ,LA CARE NU AM RENUNTAT ,DAR CARE AM REDUS O LA 1% ,,CORECT SI PERFECT ADEVARAT ,IN CAZ CONTRAR VOI RAPORTA LA FACEBOOK ,ACEST ASPECT !
- SI MATERTIALUL SCRIS ASEARA ,DUPA CITIREA CELOR SCRISE SI HOTARARII LUATE FARA CONSULTAREA MEA SI ACORDUL MEU DAT !
Cristian Shengen Ion
2 ore ·
22 MARTIE 2016
Cristian Shengen Ion
10 ore ·
---21 Martie 2016.---
- Bună seara dragi romani și stimați prieteni din țară cât și de peste hotare ,cititori și vizitatori ai conturilor mele de FB cât și a blogurilor personale !.
- În această seara ,cu permisiunea dvs și rugandu va să mă iertați ca scriu la această oră târzie ,dar se impune să va transmit o informație foarte importanta și anume :
- În această seara în urmă cu aproximativ 2 ore și jumătate să luat hotărârea fără a fi consultat în prealabil de către Doamna Georgeta Florea sau persoanele care până acuma nu existau cel puțin din cea ce stiu eu,și acum au informat o pe Doamna Florea despre anumite aspecte și domnia sa văd ca în această seara atenție ! fără a mă consulta și pe mine a hotărât să renunțe la activitatea mea și sprijinul pe care îl acordam și la activitatea de pe contul de FB și Blogul creat de mine și urmărit la fel .Deci această a fost decizia domniei sale luată astăzi fără a mă consulta, și în acest sens a schimbat parolele la FB și presupun și la Blog .Deci concluzia finală cei 1200 de prieteni de pe FB acceptați de mine îi rămân mai departe dacă doresc și pe Blog cu o activitate modestă la latitudinea celor care intrau acolo .Aceasta este situația ,deocamdată cam atât ,dacă așa a considerat domnia sa ca este bine să procedeze și să renunțe la mine și serviciile mele ,așa va fii dar dvs puteți să va Spuneți părerea dacă doriți în legătură cu acest aspect hotărâre ,precizez ..Eu nu am renunțat la colaborare ,ci Doamnă Florea !
Deocamdată cam atât ,va mulțumesc tuturor pt încrederea acordată și va rog să mă iertați dacă v am supărat cu ceva ,iar mai departe vom mai vedea !..Deocamdată îmi voi continuă activitatea cu Dl Ing Ioan Istrate și mesajele domniei sale ,oricum în amândouă părți eu am.manifestat decență bun simț și echilibru !
--- Cu deosebit respect Dl Ion Cristian von Schengen !..
Doamne ajuta ! Și o noapte liniștită va doresc !
Respect !...
--- Oră --- 22.45.---
-------------------------------------------
Fotografia postată de Cristian Shengen Ion.
Îmi place
Îmi place
Ador
Haha
Uau!
Tristeţe
Furie
ComenteazăDistribuie
3Claudiu Tamasan şi alţi 2
Comentarii
Cristian Shengen Ion
Scrie un comentariu...
- O REDISTRIBUIRE A ACESTUI ARTICOL SCRIS ASEARA TARAZIU ! -
---
--- CU DEOSEBIT RESPECT ,STIMA SI CONSIDERATIE FATA DE TOTI CEI CARE MI ATI APRECIAT ACTIVITATEA SI COLABORAREA ,AJUTORUL DAT ,TELEFONIC SAU DE ALTA NATURA ,ASTEPTAND REVENIREA LA NORMALITATE CACI AM TOT DREPTUL ...DL ION CRISTIAN von Schengen ! ---
- ora - 12:50.-
================================================================

- CAM ASA TERMINI CU ACTIVITATEA UNUI OM CARE A MUNCIT ANI DE ZILE ,FARA SA I CERI PAREREA ,II EI CONTUL DE FB SI BLOGUL PERSONAL ,DA FACUT PT DOAMNA FLOREA ,SCHIMBI PAROLE SI CE FACI! .NU NU ACCEPT ...ASTEPT NOILE PAROLE ,LAMURIRI SAU INCHIDEREA CONTULUI SI AL BLOGULUI CREATE DE MINE ! 

- DECI VEDETI ACESTA ESTE ADEVARUL UNUI OM 100% CU DECENTA ,BUN SIMT SI MULTE MULTE ALTELE ! ....- 
Îmi placeVezi mai multe reacţii
 Comentează
Comentarii
Cristian Shengen Ion

Scrie un comentariu...