luni, 24 noiembrie 2014

 

















           --- 24 NOIEMBRIE 2014 ---
------------------------------------------------------



Cristian Shengen Ion a adăugat 24 de fotografii noi.
1 oră · 
Primele poze promise in exclusivitate cu cele 2 carti pe care eu va indemn sa le aveti in casa caci veti afla acele informatii care cu siguranta ca intereseaza si va ajuta zic eu pentru securitatea dvs si intregii familii ...
  • Cristian Shengen Ion
    Scrie un comentariu...


Cristian Shengen Ion a adăugat 19 fotografii noi.
55 minute · 
Si restul de poze cu aceste doua carti de mare valoare document fotografiate astazi de mine in locuinta unde stam cu chirie in Cart Lacul Tei si unde nu am simtit cutremurul de sambata seara de la orele 21.14 cu magnitudinea de 5.7 grade richter , aceste 2 volume sunt ale mele personale prima adica cel de al 2 lea volum cumparat de mine si cu dedicatie scrisa din anul 2004 cand l am cunoscut pe Dl Istrate si cel de al 2 lea primit cadou vol 1 tot cu dedicatie ,si poze specia...
Vezi mai mult
                         


Cristian Shengen Ion a adăugat 9 fotografii noi.
24 Noiembrie 2014 . Buna seara dragi romani ! Aseara va spuneam despre felul cum ar trebuii sa ne pregatim preventiv cu anumite alimente si apa acasa in cazul u...
Vezi mai mult

Cristian Shengen Ion a adăugat 9 fotografii noi.
1 oră · 
24 Noiembrie 2014 . Buna seara dragi romani ! Aseara va spuneam despre felul cum ar trebuii sa ne pregatim preventiv cu anumite alimente si apa acasa in cazul unui eveniment deosebit distructiv care ar lovii afecta Romania intr o zi ingaduita de Dumnezeu si poate stiuta si de Dl ing Ioan Istrate .Atentie aceasta este o parere proprie despre care a vorbit si Dl Istrate de multe ori .Deci in aceasta seara va prezint din nou pt cei care nu ati vazut pana acum cam ce am cumparat ...
Vezi mai mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu