marți, 17 septembrie 2013

----17 SEPTEMBRIE 2013 ---IN EXCLUSIVITATE VA PREZINT IN ACEASTA SEARA CEL DE-AL DOILEA ARTICOL PRIMIT DE LA DL INGINER IOAN ISTRATE ,MATERIAL DIN ZIARUL NATIONAL -IANUARIE 2005 ---


                               ------------------------------------
               ------------------------------------
               ------------------------------------


                    ------17 SEPTEMBRIE 2013 ------
                   -------------------------------------------

 
       
 NATIONAL-MARTI 11 IANUARIE 2005-PAGINA 4 .

----------------------------------------------------------
Reflexe Nostradamus 

Fenomenul Basescu si vizionarul ISTRATE 
-----------------------------------------------------

Theodore Roosevelt ,in faimoasa lui ''Letter''din 1900,scria :Sunt puternic ca un elan si pot sa duc greul pana la capat ".
Ma gandeam la afirmatia fostului presedinte american,comparand pozitia lui de lider ,la inceput de veac douazeci ,cu cea a lui TRAIAN BASESCU .Cat il priveste pe cel dintai ,istoria ne-a dat raspunsul :a dus Statele unite spre varful piramidei mondiale .Cu cel de-al doilea ,noual presedinte al Romaniei ,lucrurile subt mai complicate ,deoarece el a ajuns la Palatul Cotroceni in conditii mult mai confuze ,probabil chiar mai neprielnice decat Roosevelt la Casa Alba .Ba as putea spune ca Traian Basescu este cea mai mare surpriza politica de dupa decembrie 1989.Pentru toti ,in afara de prietenul meu ,inginerul Ion Istrate ,celebru astazi datorita prorocirilor sale care au impresionat profund Romania .

 Cutremurul urias 
---------------------------

Indraznesc sa sustin ca eu l-am lansat pe prezicatorul Istrate ,dupa ce mi-a oferit in 1998 documentele prin care dovedea ca a anticipat cu exactitate cutremurul de pamant de la 4 martie 1977.L-am adus de mai multe ori in emisiunile mele de la Tele 7 ABC -unde eram director general -pentru ca aparitiile sale  starniseara un imens interes pentru telespectatori .El primeste "mesaje "de undeva din spatiu (cade intr-un fel de transa ,ca Hasdeu ),le descifreaza si apoi le anunta celor apropiati .Iata motivul pentru care l-am indemnat sa-si adune prezicerile intr-o carte .Ea a aparut acum cinci ani  si continua sa faca senzatie .De ce ? Pentru ca Ion Istrate a anuntat evenimente mari ,cum sunt atacurile din 11 septembrie 2001,din America ,cutremurul din Turcia ,razboiul din Afganistan si cel din Irak!
 De Craciun ,seara mi-a telefonat ,si in prezenta a doi martori mi-a spus ca simte apropierea unui cutremur urias ,care va produce pierderi inimaginabile .La intrebarea mea privind magnitudinea ,mi-a raspuns ca va fii peste opt grade pe scara Richter ,dar ca nu poate preciza unde se va declansa .A doua zi ,dimineata ,cand am deschis televizorul sa urmaresc stirile ,aveam sa aflu stupefiat ca ,intr-adevar ,in Asia s-a intamplat cea mai mare tragedie din ultimele decenii!
In acest context ,incerc sa-mi adun gandurile ,aducand pe primul plan situatia politica din Romania .Asa ca ,judecand dupa recentele gesturi categorice ale noului presedinte Traian Basescu ,mi-am pus memoria la bataie .Inainte de orice trebuie sa va spun ca intalnirea mea cu Basescu a fost extrem de neplacuta .Chiar socanta .Si ma voi explica imediat .
Totul s-a petrecut acum sase ani ,pe cand conduceam un post de televiziune in Romania .La cateva zile dupa instalarea mea in biroul din Piata Victoriei ,m-am gandit sa-i ofer o emisiune lui Dan Diaconescu ,pe care il descoperisem si il lansasem in cele cateva luni cat am condus Super Nova TV .Vivace ,setos de senzatie ,cu mult aplomb ,Diaconescu sa impus rapid ca un amfitrion de succes ,cautand tot timpul sa ofere publicului emisiuni,mai mult sau mai putin senzationale .Intr-una dintre ele ,l-a criticat pe Traian Basescu ,pe atunci ministru la Transporturi .Nu mica mi-a fost mirarea cand aveam sa citesc imediat in ziarul ''Libertatea ''un fel de replica la emisiunea lui Diaconescu ,in care Basescu ma facea vinovat de acele acuze nedrepte ,chiar folosind la adresa mea expresii jignitoare .Cum nu aveam nici un fel de vina -programele lui Diaconescu nefiind vreodata cenzurate -am rabufnit imediat ,si am cerut la institutia Avocatul Poporului trimiterea sa in judecata pentru insulta .Din fericire,lucrurile insa s-au oprit la acel stadiu ,iar imediat dupa venirea sa la Capitala ,ne-am impacat ,in prezenta avocatei Gratiela Barla .O conciliere intre doi gentalmeni !
Niciodata ,de atunci incoace ,realizand ,desigur ,ca nu fusesem responsabil de emisiunea cu pricina ,omul acesta nu s-a purtat altfel decat asa cum era firesc :barbateste.

-O previziune care s-a indeplinit:
Basescu ,presedinte 
----------------------------------------


-Si acum surpriza acestui articol ,in titlul caruia am asezat numele presedintelui Romaniei si pe cel al unui astrolog (sau proroc ?!)deja celebru .In luna mai ,anul trecut ,in plina campanie pentru alegerile locale ,cand incepusem seria de emisiuni "Studioul Aristide Buhoiu ",la OTV ,l-am intrebat inaintea unui program -de fata fiind si amicul meu Gabriel Padiu -cine crede el ca va fi noul presedinte al Romaniei .Raspunsul lui Ion Istrate "Traian Basescu".La replica mea ca acesta candideaza la Primaria Capitalei ,nu pentru Cotroceni el a repetat raspunsul :Basescu .Nu am vrut sa-l contrazic ,fiind sigur ca oaspetele meu era intr-o mare eroare .La aceasta scena m-am gandit in ziua cand ,inlocuindu-l pe Theodor Stolojan ,Traian Basescu a intrat in cursa pentru Cotroceni .Dar m-a coplesit in seara cand am aflat ca a ajuns presedintele Romaniei !
Sa fie vorba de un destin ? Sau e doar o coincidenta ?
Raspunsul va apartine .Dar stiiti care e "tragedia veacului ",cum spunea William Dubois? Ca oamenii cunosc atat de putine lucruri despre oameni ...    ( Aristide  Buhoiu  )  


----ACEASTA A FOST MATERIALUL CARE AM DORIT SA IL OFER IN ACEASTA SEARA CATRE TOTI CEI CARE DORITI INFORMATII DE O IMPORTANTA MAXIMA ,PE CARE NU LE AVETI UNDE SA LE CITITI IN ALTA PARTE LA ORA ACTUALA .
-ACEST MATERIAL ESTE O EXCLUSIVITATE SI ESTE CEL DE-AL DOILEA MATERIAL .
--VA URMA SI CEL DE-AL TREILEA IN CURAND ,DECI URMARITI ZILNIC BLOGUL CACI DOAR AICI VETI PUTEA CITII INFORMATII DEOSEBITE ,MESAJE TRANSMISE IN CEL MAI SCURT TIMP SI 100% ASA CUM SUNT TRANSMISE SI PRELUATE DE MINE PE TELEFON SI RETRANSMISE -PUBLICATE CATRE DUMNEAVOASTTA DRAGII MEI ROMANI SI NU NUMAI ,LA FEL CA UN SATELIT DE TRANSMISII DE TV SI ....


---CU DEOSEBIT RESPECT DL ION CRISTIAN ---


---DIN BUCURESTI --ROMANIA ---

--CART ---LACUL TEI ,SECT 2 ----

---ORA PUBLICARII ---21.10.PM ---

---------------------------------------------------------   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu